Dolaskom
zime kada temperature padnu ispod 0
° C pojavljuje se problem zamrzavanja vodomjera.Obzirom da proizvođači ne
preuzimaju odgovornost za takvu vrstu štete,korisnik će sam morati osigurati
preventivne zaštitne mjere - toplinsku
izolaciju.
Svi
korisnici vodomjera posebno oni koji nemaju stalno prebivalište u objektima
kojima imaju vodomjer (npr. Vikendice) moraju s vremena na vrijeme provjeriti
status svog vodomjera , te pregledati okruženje u kojem je instaliran vodomjer.
Kako možemo
zaštiti vodomjer od zamrzavanja?
-
dubok
bunar sa dovoljno dugačkom mjernom osovinom sa izoliranim poklopcem
-
dodatna
toplinska izolacija vodomjera sa toplinskim materijalima
-
spriječiti
kruženje hladnog zraka u mjeroj osovini
i oko instalacije
-
kod
pojave zamrzavanja osigurati cirkulaciju vode
U skladu s odredbama Pravilnika
o opskrbi pitkom vodom na području vaše županije,
oštećeni mjerač zamijenjuje samo
ovlašteni izviđač za javnu uslugu opskrbe pitkom vodom. Troškovi nastali
kao posljedica neodgovornog ponašanja korisnika snose
vlasnici - sami korisnici.
Pravilnik o opskrbi pitkom vodom ne dopušta korisniku
da sam izvrši demontažu ugrađenog
vodomjera.Vodomjer - opći metar naplate je metar koji mjeri potrošnju pitke vode
iz javnih vodoopskrba. U zgradama sa više stanova vodomjeri moraju biti
ugrađeni na lako dostupnim zajedničkim mjestima,po mogućnosti odvojeno za svaku
stambenu jedinicu.Mjerač je u vlasništvu korisnika.
Redovita zamjena vodomjera provodi se u
skladu s važećim
propisima, koji se treba mijenjati i pregledati svakih 5 godina.Trošak zamjene vodomjera
snosi korisnik.
Korisnik može zatražiti posebnu
kontrolu vodomjera, ako se sumnja da je
mjerenje netočno.Ukoliko se
tijekom kontrole utvrdi uporaba vode izvan dopuštenih parametara troškove kontrole snosi sam operator. Kako bi se spriječile neovlaštene
intervencije, kao što su preseljenje ili uklanjanje mjerača, štete mehanizma,
operator odmah nakon ugradnje plombira
vodomjer.
Korisnik je dužan sve nedostatke na kućnom vodovodnom priključku ili
obračunskom vodomjeru odmah prijaviti
operatoru vodovoda. Za potrošnju vode je odgovoran vlasnik
novo ugrađenog vodomjera.
Često mislimo da zbog curenja vodokotlića, istrošene gumice iz slavine
ili oštećenja unutarnjeg vodovoda, dolazi do nekontroliranog istjecanja vode, što
se odražava na vodomjeru. Često se događa da su korisnici iznenađeni količinom
potrošene vode, stoga savjetujemo da pažljivo pratite mjesečnu potrošnju vode i
u slučaju povećane potrošnje, provjerite uzroke.
Nema komentara:
Objavi komentar